Wednesday 1 May 2013

MAKP-21

Assalammualaikum w.b.t...

Apa khabar semua? moga sihat sentiasa dan ceria selalu bersama insan tersayang...okay guys, agak lama Cik Titie tak update new entry kan?? Mesti uolls tertunggu-tunggu kan? (poyo je bajet ada orang nak baca)

Today i wanna to tell about MAKP. Korunk mesti tertanya-tanya apa kebendanya makp uh? MAKP adalah Majlis Anugerah Kecemerlangan Pendeta (MAKP) dan buat pengetahuan uolls tahun ni merupakan kali ke 21, MAKP ni dah berlangsung. MAKP merupakan majlis tahunan yang diadakan bertujuan untuk meraikan para pelajar tahun akhir. ( baca versi MC). MAKP-21 kali ini, bertemakan black elegants dan moto makp ialah "hadirmu menabur bakti, pergimu pencetus inspirasi".

For your information, Cik Titie merupakan AJK bagi majlis ini iaitu dibawah unit protokol dan bertugas sebagai pengacara majlis pada malam itu dan bergandingan dengan Fadzly Salleh. Alhamdulillah, diberi mandat kepercayaan oleh pengetua kolej, pengarah program, ketua unit, senior-senior dan kawan-kawan untuk menggalas tanggungjawab ini. Banyak benda yang aku belajar dan perolehi, pengalaman baru yang banyak beri tunjuk ajar untuk aku manfaatkan kelak..



 Barisan AJK yang menjayakan majlis, have fun sangat dengan mereka. Alhamdulillah dapat bekerjasama den,gan mereka dalam menjayakan majlis ini. Segala kenangan pahit manis, suka duka, penat lelah dikongsi bersama...moga jalinan ini dapat terus dikekalkan...

Mempersembahkan PENGACARA MAJLIS anda pada malam ini, Sudara FADZLY dan Sudari IZZATIE.

haaaaa kalau uolls nak tahu, gadis manis yang memegang mic tu lah, Cik Titie. perghhh!!! bergetaqq lutut bakk hang bila handle dinner cenggini dengan tetamu vvip nya Prof. Dr. Shatar sabran (TNC HEPA). Mahu tak gugup perasaan time tuh..heee tp Cik Titie steady jaaa.

Alhamdulillah selesai tugasan dengan jayanya. Dikesempatan ini Cik Titie nak mohon ampun dan maaf yang bebanyak-banyaknya terutama pada senior final year, especially part perarakan masuk korunk tuh yang kita orang baca laju.. sory my bad ;( untuk part pencapaian uolls yang deabakk, hebakk belaka uh, maaf lah banyak sangat tersasulnya sebab first time baca + menggigil + terkejut teksnya banyak..heeee anyways memang hebat belaka pencapaian korunk. dikesempatan ini nak ucap TAHNIAH pada abang dan kakak yang menang pelbagai Anugerah malam tuh. sumpah nak bagi tahu korunk, Cik Titie yang menggigil nak buka awards, tu yang sampai gagap..hewhewhew sebelum tuh nak cakap terima kasih juga dekat mentor2 kami yang didik jadi emcee, iaitu abg nik (kalam basyar), abg syukri, kak hazni, abg syafiq dan tak dilupakan juga mc manager kami kak yati serta sesiapa sahaja yang membantu kami serta ketua unit protokol kak qila. Thanx a lot :)

okayy panjang pulak karangan aku kan, so untuk menampakkan kemeriahan malam itu di sini Cik Titie akan kongsikan sedikit gambar yang ada..heee maaf kak hikmah curi gambar awok ye..anyway thanx for all this picture ;)















barisan AJK PELAKSANA MAKP-21. Tahniah uolls :)


Sampai disini sahaja tarian jari-jemariku di papan kunci ini..heee moga segala usaha yang kami lakukan untuk MAKP ini diberkati oleh-Nya. Cik Titie harap, para pelajar tahun akhir dapat mengimbau kenangan dengan adanya majlis seperti ini apabila sudah grad nanti..moga kita semua berjaya di dunia dan akhirat...


                                    "JAGA DIRI, JAGA HATI, PERKASA PERIBADI"


3 comments:

  1. haha thanx kak cik..hamoi hamoi susah benor nak jumpa dgn awok yer..kau pun comel :)

    ReplyDelete
  2. Hihi..terharu la plak sbb mention nmer kat blog..;)

    ReplyDelete