Saturday 27 April 2013

Sibuk namun SENYUM :)

Assalammualaikum w.b.t...

hye kawan-kawan alam maya semua. Apa kabar? sihat?

memang agak lama aku tak post new entry. Banyak sangat faktor yang mengacau jiwa raga aku nieh..

korunk nak tahu apa? first aku agak dah tawar hati bila insan itu mengatakan tugas dia dah siap, but then bila aku tengok hasilnya?? hurmmmm okay, tapi hasilnya cenggini je, tak pe persetankan semuanya, malas aku nak ungkit..

second, aku tersangatlah busy weyh..Ya Allah waktu tidur aku dah merapu, makan, minum? mandi?? errrr semua berterabur beb! Dan yang paling gempak lagi waktu ke kelas aku pun kelibut, haihhhh agak banyak juga lah kelas-kelas yang aku TERponteng okay, TER! bukan dengan sengaja..hewhewhew

third aku pun tengah kering kontang idea nak menaip post apa jadinya terbengkalai je blog aku kesunyian..

okay lah ini je aku nak post, motif sangat just nak bagi tahu korunk yang aku tengah SIBUK :)

btw aku nak ucap thanx kat member aku radzi yang tolong membaiki blog aku..hehe radzious.blogspot.com  haa kawan-kawan boleh lah kalau nak follow belog si radzi senget nie..thanx dude, tolong aku..

sebelum akhiri post, pesanan penaja dimana juga anda beri berilah SENYUMAN pada insan disekeliling anda tidak kira waktu, usia dan ketika..CERIAKAN HARI ANDA DENGAN





Cute babyFunny face, teeth, smile


sekian, terima kasih...

                     "JAGA DIRI, JAGA HATI, PERKASA PERIBADI"

No comments:

Post a Comment