Saturday 18 May 2013

SELAMAT HARI GURU

Assalammualaikum w.b.t...


hye kawan-kawan yang mengenali insan kerdil ini, apa kabar semua?? Cik Titie doakan moga semua sentiasa berada dalam keadaan sihat dan gembira bersama insan-insan tersayang...

Entry kali ini simple,terang lagi nyata, i just wanna to wish HAPPY TEACHER'S DAY & SELAMAT HARI GURU..

walaupun agak lambat tapi belum nak berapa lambat jugak lah..sambutan masih berlangsung sebab bagi aku setiap hari merupakan hari guru, hari ibu, hari bapa dan segala macam hari cuma pada tarikh-tarikh tertentu diadakan sambutan untuk hari-hari ini. Sempena 16 MEI memang sinonim dengan sambutan hari guru.




Cikgu-cikgu sekalian diseluruh pelusok dunia, saya sebagai anak murid ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua guru-guru sekalian kerana sudi mencurahkan ilmu bakti demi negara agar mempunyaI anak watan yang berjiwa bangsa. 

Di kesempatan ini, saya NURUL IZZATIE MOHD FADZIL ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada ibu bapa saya yang sedari kecil lagi menjadi guru buat saya, membimbing dan mendidik agar menjadi anak yang berguna. Seterusnya, kepada guru-guru di TADIKA KEMAS, SKDABB, SRADABB, SMKC, SMKPP14(1), PLKN KEM SAN-SHUI, KMS, UPM...dan kepada semua insan yang tidak lokek berkongsi ilmu kepada saya anda adalah guru yang terbaik buat saya.

Terima kasih cikgu kerana mendidik izzatie menjadi orang yang berjaya hingga ke hari ini dan teruslah mendoakan kejayaan anak muridmu ini agar menjadi insan yang berguna. Saya juga ingin menysun jari memohon seribu kemaafan jika selama ini saya tidak menyiapkan kerja sekolah, ponteng, tak dengar kata, dan macam-macam lagi..Moga cikgu terus menjadi guru yang unggul demi negara :) Sayang cikgu.... <3





 Sekian, 
 
Anak muridmu.....


                               "JAGA DIRI, JAGA HATI, PERKASA PERIBADI"

No comments:

Post a Comment