Thursday 4 April 2013

MEDAN PART I

Assalammualakum w.b.t...

hye uolls, lama kan Cik Titie tak post new entry?? fuhh fuhh tiup habuk dah bersawang dah blog aku..ceh bajet sungguh macam lah ada orang baca kan, keyyysahh aku??

Let's begin the story. 30, 31 March- 1 april 2013 hari tuh, Cik Titie pergi terbang ke seberang laut nunn jauh di negara jiran MEDAN, INDONESIA. Terima kasih mak indok (adik ayah) treat me and my cousin ayu for the flight ticket, hotel, makan... hewhewhew and shopping  melampaulah kalau orang nak belanja jugak kan? Tankiiukk very much my dearest auntie...we love u muaahxx muahhxxx <3

banyak kan passport? 

Cik Titie, mak indok, ayu and yg kecik tuh dalila.

haaa inilah adik sepupu aku, nama dia nor sazalina, panggil AYU.
 gambar-gambar di atas sekitar di malaysia persediaan nak fly..ceh bajet je ayat aku kan, hohoho weeeee i'm so excited bebeyhhh. melancong lawat negara orang siapa tak suka kan?? sekarang gambar-gambar sesampai di airport medan. perjalanan tak lama kot, dalam 45 minit macam tuh jelah..









Uolls, itu gambar sekitar pergi dan sesampai sahaja di medan...next entry Cik Titie ceritakan macam-macam lagi..korunk nantikan jelah entry cerita medan ni agak banyak sebab aku tak tahu nak cakap macam mana, sedih gembira, teruja, takut, dan yang paling penting perasaan aku ialah BERSYUKUR!!!


                           " JAGA DIRI, JAGA HATI, PERKASA PERIBADI"

No comments:

Post a Comment