Sunday 17 March 2013

BBQ NIKE

Assalammualaikum w.b.t...

Pada tanggal 16/3/13 telah berlaku satu pesta makan-makan yang dinamakan bbq. BBQ ini diadakan sempena meraikan kejayaan rumah sukan NIKE. BBQ ini juga digabungkan dengan team sukza yakni ahli jawatan kuasa sukan za'ba. (skema semacam ayt aku)

Cik Titie sampai pukul 6 petang di rumah bondaku tercinta bersama afifah dan alya...mereka merupakan ajk sukza, kemudian datang lagi beberapa orang yang merupakan team sukza...so, at that time aku sorang je nike taukk?? awkward bakk hang..nasiblah aku ni pun jenis ramah tamah kan...haaa layankan aje tapi i pemalu tau. Masa tuh i sangat segan, bila Cik Titie cakap yang aku nie tengah segan..mereka semua seperti mahu keluar muntah hijau merah kuning dan blaa bla blaa...

wahhh apakah??  izzatie PEMALU??!! salah dengar ke?? hohoho but yes! saya ni pemalu lah sangat-sangat orangya..heee

ok itulah antara perbualan yang menarik di sekitar bbq tuh, sebenarnya banyak lagi lah kan.. hurm tapi memang awesome lah makan-makan sambil bersosial mengeratkan hubungan silaturrahim..i loiikee uolls. Bukan apa, dari aku tak kenal orang tuh boleh jadi kenal so bagus lah kan..hurm and makanan memang sedapp gilaxx..aku bab makan? apa je yang tak sedap..makan no.1 beb...

menu memang gempak, melimpah ruah rezeki ALLAH bagi dengan ayam, sotong, ikan, sosej, burger, buah, kek, dan lain-lain.. syukur ALHAMDULILLAH nikmat yang diberikan sangatlah banyak.




makan sambial menonton tv..yeahhh!!!

antara junior yang setia di kpz, gituuu...

ikan pari bakar :)

ais krim time...

senior-senior yang canti menarik tertarik kau memang da boom

abg yyepul di kelilingi??

bonda tercinta, terima kasih sudi melayan kerenah kami ;)

makan je lah keje kau Cik Titie

alaaa, alya tak pandang , tapi inilah kami bertiga :)

Uolls itulah sekitar majlis makan bbq di rumah bonda pengetua kami,  moga ukhuwah yang terjalin terus kekal. Owhhhhh memandangkan Cik Titie yang pemalu paling bising, memekak malam tuh mesti banyak DOSA KERING aku buatkan?  Maka dengan ini kepada sesiapa sahaja yang terguris dan terasa dengan kata-kata Cik Titie pada malam itu harap di AMPUNKAN dan di MAAFKAN, kerna niat di hati hanyalah guaraun mesra untuk meng-happening-kan suasana. Hidup tanpa gurauan matilah beb bosan..hidup kalau nak touching2, haaa jawapan dia duk dalam GUA je ok?


nota kuku kaki :- thanx kepada abg najib sebab amek gambar, maaf sebab saya ciplak..heee thanx kepada semua yang terlibat :)
- yang tak dapat datang sebab ada hal, takpe anda tak rugi apa-apa sebab bukan rezeki mungkin next time, tapi yang tak pergi sebab MALAS sumpah kau RUGI! hehehe

Sekian sahaja laporan berita sensasi dari Cik Titie....

                                          "JAGA DIRI, JAGA HATI, PERKASA PERIBADI"

No comments:

Post a Comment