Saturday 26 October 2013

HAPPY ANNIVERSARY

Assalammualaikum w.b.t...

hye uolls, agak lama Cik Titie menyepikan diri di dunia maya ini kan? gitchuuu! takdelah sepi mana just sepi di dunia blog je...so entry kali ini simple je dan tak berat. Entry buat insan yang saya sayang dalam hidup.. korunk jangan ingat anniversary Cik Titie pulak, al maklumlah iolls punya lambat lagi...hewhewhew

so this entry i just wanna to wish HAPPY ANNIVERSARY TO AYAH DAN IBU (MOHD FADZIL BIN ABDULLAH <3 TUMIAH BT DERANI) dan tidak dilupakan buat MAK INDOK DAN PAK INDOK (AZMAN DAN HASHIMAH BT ABDULLAH) haaa kalau uolls nak tahu ayah ibu bersanding serentak dengan mak indok dan pak indok sekali 2 pasang..ekekeke so selamat ulang tahun perkahwinan yang ke-21. Moga terus kekal bahagia ke anak cucu (cucu dari Cik Titie lambat lagi kot..)

Terima kasih kerana menjadi pasangan bahagia di mata anakandamu ini, sayang ibu ayah dan my dearest auntie mak indok dan pak indok moga kekal bahagia dalam rumah tangga terutama dalam membesarkan kami anak2 yang comel lagi nakal-nakal nie..

In shaa Allah, Cik Titie pun nak bahagia macam ibu dan ayah bila berumah tangga nanti..terus kekal sweet sampai ke tua..ecece mula menggatai dah aku..okay uolls tuh je lah entry kali ni semoga kalian terus mendoakan kebahagiaan kami sekeluarga. Btw, thanx to my roomate ummi sudi meneman tadi . 

Hugs and kiss :)






No comments:

Post a Comment